Paslaugos

Paskyrų kūrimas ir administravimas

Kuriame jūsų verslo Google My Business, TrustPilot, TripAdvisor ir kt. paskyras

  • Administruojame visus atsiliepimus – teigiamus ir neigiamus; siekiame pakeisti negatyvaus atsiliepimo įvertinimą į pozityvų.
  • Google paskyroje kuriame ir aktyviai dalinamės pranešimais apie atliekamas paslaugas, jų kainas, jei yra galimybės – nuotraukomis;
  • Atsakinėjame į klientų užduodamus klausimus;
  • Atnaujiname informaciją apie Jūsų įmonės darbo laiką, nedarbo dienas;
  • Į paskyrą įtraukiame telefono numerius, el. paštą, internetinio puslapio nuorodą.

Paslaugų kainoraštis

Atsiliepimų ir GMB administravimas

Neterminuota sutartis
99 Per mėnesį
  • Google my business kūrimas
  • Google my business administravimas
  • Atsiliepimų administravimas
  • Plastikinis individualizuotas atsiliepimų stendukas​

Atsiliepimų
stendukas

Plastikinis su Jūsų įmonės logotipu
7 Per mėnesį
  • Klientų atsiliepimai vienu prilietimu
  • Rinkite „Google“, „Rekvizitai.lt”, „TrustPilot”, „TripAdvisor” atsiliepimus
  • Plastikinis individualizuotas atsiliepimų stendukas

Kodėl internetiniai atsiliepimai yra tokie svarbūs?

Internetinės apžvalgos yra skaitmeniniai vertinimai, kuriais dalijasi klientai, remiantis jų patirtimi, susijusia su produktu, paslauga arba bendra klientų patirtimi. Šios apžvalgos, dažnai skelbiamos tokiose platformose kaip „TrustPilot“, „Google“ ir „TripAdvisor“, yra šiuolaikinės rekomendacijos arba įspėjimai iš lūpų į lūpas. Jie suteikia nešališkų įžvalgų apie produktų ar paslaugų kokybę, funkcionalumą ir našumą. Dalindamiesi atsiliepimais, apžvalgininkai ne tik padeda potencialiems klientams priimti pagrįstus sprendimus, bet ir siūlo įmonėms svarbių atsiliepimų, kurie gali paskatinti patobulinimus.

Google My Business dažnai tai yra pirmas dalykas, kurį klientai pastebi, kai ieško jūsų įmonės. GMB privalumų yra daug:

  • Tvarkingai užpildytas GMB gerina įmonės vietinį SEO reitingą.
  • Tai iškart sukuria pirmąjį įspūdį ieškantiems, kurie mato esminę jūsų įmonės informaciją, pateiktą dešinėje naršyklės pusėje. 
  • GMB turi „Google“ žemėlapių integraciją, kuri leidžia lengviau rasti savo verslą plačiausiai pasaulyje naudojamoje mobiliojo žemėlapio ir nuorodų programėlėje.
  • Tiesioginio susirašinėjimo galimybė – klientai gali siųsti pranešimus tiesiai į jūsų įmonės telefoną arba el. paštą naudodami GMB.
  • Klientų atsiliepimai rodomi po GMB profiliu, todėl jūsų verslui suteikiamas socialinis patikimumas.

Teigiami atsiliepimai padeda jūsų paieškos variklio rezultatams. Paieškos sistemų naudojami algoritmai atpažįsta atsiliepimų apie jūsų produktus kiekį ir tipą. Pavyzdžiui, jei klientas ieško „verslo konsultavimo paslaugos Vilniuje“, paieškos variklis paprastai pirmiausia pateikia konsultantų sąrašą su aukščiausiu įvertinimu. Konsultantai, turintys neigiamų įvertinimų gali būti rodomi žemiau puslapyje arba tolimesniuose puslapiuose, todėl sulaukia mažiau peržiūrų.

Daugelis interneto klientų naudoja filtrus, kad patikslintų paieškos rezultatus, o tai gali apimti prekių, kurių vidutinis įvertinimas žvaigždutėmis žemas, išskyrimą. Pavyzdžiui, kai kurie vartotojai gali įsigyti tik prekes, kurių apžvalgos įvertintos mažiausiai trimis žvaigždutėmis. Tai gali įvykti tiek didelėse mažmeninės prekybos svetainėse, tiek paieškos sistemų rezultatų puslapiuose, nes kiekvienas gali pateikti skirtingus rezultatus, priklausomai nuo pasirinktų paieškos terminų. Išlaikius aukštą vidutinį įvertinimą, daugiau interneto vartotojų gali rasti jūsų prekes, o tai gali padidinti srautą ir pajamas.

Atsiliepimai padeda potencialiems klientams įsitikinti jūsų prekių ar paslaugų kokybe. Teigiami atsiliepimai internete gali būti lemiamas veiksnys kai kuriems pirkėjams priimant sprendimą pirkti.

Teigiami atsiliepimai internete padeda plėtoti pasitikėjimą tarp prekės ženklo ir jo klientų. Šie vertinimai rodo, kad jūsų prekės ar paslaugos atitinka klientų lūkesčius ir poreikius. Teigiami įvertinimai taip pat atstovauja įmonės ir jos produktų ar paslaugų kokybės pastovumą.

Internetinės apžvalgos taip pat tampa forumu klientams išreikšti savo nuomonę apie įmonę. Šie asmeniniai atsiliepimai gali suteikti įžvalgios informacijos kitiems klientams. Vartotojai gali aptarti, kaip įmonė viršijo jų lūkesčius teikdama aukščiausios kokybės klientų aptarnavimą, aukštesnę produktų kokybę, prieinamumą ar reagavimą į užklausas. Šios individualios situacijos gali perteikti įmonės ir jos darbuotojų asmenybę, padėti skaitytojams užmegzti ryšį su jūsų verslu asmeniškesniu lygmeniu.

Mažoms įmonėms gali trūkti finansinių išteklių, kad galėtų vykdyti tokio pat lygio rinkodarą kaip didesnės organizacijos. Internetinės apžvalgos suteikia mažoms įmonėms ekonomišką būdą pagerinti prekės ženklo atpažinimą ir sukurti palankią reputaciją tiek internete, tiek savo aplinkoje. Atsiliepimai gali įtikinti pirkėjus rinktis prekes iš mažiau žinomų įmonių.